sᴇᴄʀᴇᴛ-

ATIQAH. TWENTYONE. EXOSTAN
REPLACE W/UR PROFILE





© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Kembali Update Dengan Muka Baru
Jan 26, 2014 | 0 comment[s]

 

Akhirnya , Arthur daat juga update sepatah dua kata . hahahahha .. Almaklum laa , banyak snagat kerja yang belum selesai .. Ni update pun kat kampung halaman untuk sambut CNY !!

Yuhhhuuu !!

Blog Arthur dah berubah balik ke musim perayaan yang kedua bagi Arthur .. hhhahaha ..
CHINESE NEW YEAR Theme !!
Tengok ! Ada firecracker lagi tu .. hahahahah .. Tak sabarnya

Bagi korang yang tak tau (memang semua blogger tak tau pon) , Arthur ni sebenarnya memang orang Cina . So , kalau nak cakap Cina tu , Arthur boleh lagi la balas >.<

Mesti ramai yang keliru , mana satu ni ? Kristian ke Buddha !
Actually , Arthur Cina tapi Buddha .. ahaha . Ayah Arthur tu Cina+Buddha , Mak Arthur Kristin+Iban .. Lahirlah seorang anak yang cukup comel diberikan nama Arthur Alvin Aior.. hahahahahhaahhahahahahhahahahahahahaha !!!!!!

Ni jelah yang ARTHUR Update !!! Bye !

HAPPY
CHINESE
NEW
YEAR
CREDIT