sᴇᴄʀᴇᴛ-

ATIQAH. TWENTYONE. EXOSTAN
REPLACE W/UR PROFILE





© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Liquid Image EGO
Apr 23, 2013 | 0 comment[s]


Hello !! Mesti pembaca tertanya-tanya . Apa itu LIQUID IMAGE EGO . Entah apa-apa lah aku ni tetiba tukar tajuk dari K-POP ke GADGET.. mauahahahahah .. Whatever ! ahahah ..
Liquid Image EGO mungkin bukan sebuah  sebuah camcorder Full HD terkecil tetapi ia merupakan sebuah camcorder terkecilyang hadir dengan sambungan WIFI di dalamnya .So , bolehlah masukkan video terus ke dalam internet . Walaupun hadir dengan reka bentuk kompak , usah mempertikaikan fungsinya kerana selain merakam video dalam format FULL HD (1080p @ 30fps) dan HD (720p @60ps), peranti ini juga disediakan bersama lensa kamera 12 Megapixel yang kalis air , jadi kepada mereka yang lasak sesuai untuk memiliki Liquid Image EGO . 


Bukan itu sahaja , dengan adanya sambungan WIFI , ia memudahkan anda untuk memindahkan data atau melihat secara langsung hasil rakaman melalui handphone , tablet , laptop mahupun PC.Peranti ini juga dikhabarkan menawarkan satu aplikasi yang membolahkan anda mengawal EGO melalui handphone/tablet,tetapi tidak diberitahu pula nama aplikasi tersebut .....

~p/s : Tomey pula lah camcorder ni .. rsa mcm nk mkn je .. hahahaha


CREDIT