sᴇᴄʀᴇᴛ-

ATIQAH. TWENTYONE. EXOSTAN
REPLACE W/UR PROFILE





© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Christmas Parade Di Miri
Dec 14, 2013 | 0 comment[s]


Yuhuuu !! Arthur update lagi . Selama ni nak update tapi tak de masa . Ok tak nak buat intro panjang lebar . kekeke..

Tadaaa !! Christmas Parade di Miri .. Lama dah event ni . Dalam seminggu dah. Arthur pun dah balik Kuching . Arthur lupa nak update event. Sorry yee !!

Arthur tak nak tulis panjang-panjang sebab saya memang malas nak tulis .. ahaha. Layan je gambar ok !!



Kedua-dua gambar tu adalah sebelum event bermula. Dalam pukul 4-5 petang. cantik kan .. :3


Sorry la gambar tu blur bab masa nak ambik tu ada orang tolak.. -_-


Masa tunggu event tu . Serba putih . hahahaha


Gamabr ni masa nak pergi depan krismas tree tu .


Aloh dua ekor ni. Sibuk pula nak posing . kkekek. Adik aku . Yang berbaju merah Jaromme Jeremmy . Yang berbaju orange tu Darren Rick.


Teka , mana satu bayang-bayang Arthur ? hahaha


Adik kesayangan aku .. kekek . Jaromme Jeremmy !!  


Berposing lagi dua ekor ni ..  hahahah


Jajang !! Ni gambar daripada handphone mak aku .. ahhaa


Ni dari handphone aku ..
CREDIT